Naglar iFokus

Naglar

Etikettallmänt
Läst 2560 ggr
naaw
0

Favoritmärke?

Jag undrar helt enkelt vad ni har för favoritmärken när det kommer till nagellak :)

Själv har jag inte riktigt hittat nåt favoritmärke än, och har provat för få för att ha kunnat få mig en uppfattning.

Och till er som köper lack via nätet, vilka sidor rekomenderar ni? :)

ssofia
0

Jag tokälskar OPI! Men älskar även Color Club, Zoya, China Glaze (CG) och Essie.

Jag har handlat uteslutande på nailetc.com de sista två åren, men då OPI varit ute ur deras sortiment ett bra tag har jag även varit trogen Kicks här hemma i Sverige. Trots överpriser Obestämd Har även lagt två beställningar hos transdesign.com, men deras fraktkostnad är äcklig tyvärr.

naaw
0

Jag har hört mycket gott om OPI, men aldrig testat det själv. Kanske är dags snart :)

Tack så mycket för tipsen på sidor också :)

deleteduser
0

OPI, china glaze och Essie är favoriterna :)

Chamy
0

Essie är det jag uteslutande använder.

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

Anna
0

OPI har jag flest utav, så får säga OPI. Har fått tag på de flesta billigt online samt köpt en hel del i USA där de är väääääldigt mycket billigare. I Sverige är de på tok för dyra enligt mig!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

4UbyU
0

OPI och China Glaze 😍

Har tidigare handlat från England, men nu har Royal Mail nya regler som säger att man inte får skicka nagellack via posten. Det är farligt gods! Nu har jag passat på när det är erbjudanden i de svenska butikerna och så har det blivit några köp på Tradera.

[Tuulikki]
0

OPI, Essie, Mavala och China Glaze🙂

SunsetValley
0

OPI och Essie ❤️

Kram Linnèa

Besök min blogg

ElviraNym
0

OPI tycker jag är jätte bra! Det är nog mitt favorit märke:) Men jag hittade stora nagelack på någon mat afär som bara kostade 10 kr styck. Jag köpte 8 stycken tror jag😃Men dom funkade verkligen jätte bra och skulle gärna köpa mer:)

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

NelliZ
0

Jag tycker faktiskt mest om Gina tricot´s lack!
Dock har jag inte testat några dyrare märken som tex. OPI så jag kanske inte har så jätte mycket att gemföra med, men jag tycker absolut dom är väldigt bra! :)

//Julia

[Rabbitte]
0

Viva la divas nagellack.
Var på city gross för drygt ett år sen och det krisade i nagellackshyllan och kom över ett märke som heter wet n wild och det sitter i minst 1,5 vecka utan att något lossnar, repar och så, men är lätt att få bort sen med aceton.