Naglar iFokus

Naglar

Etiketttips
Läst 8033 ggr
[RidskoleRyttaren]
6

Matt topplack?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag gillar att måla naglarna och testa olika designer (är dock inte så duktig, haha) och nu är jag på jakt efter ett matt topplack! Tipsa mig om vilket som ni tycker är bäst, helst inte för dyrt bara! Slänger in en bild på min senaste design ;) Första gången jag testade att göra leopard mönster och det blev ju ändå hyfsat bra!

[Evisen]
0

Personligen tycker jag China Glaze Matte Magic top coat är bra. Köpte i helgen Depends matte top coat som ska testas. Viva La Diva's matta överlack var inget för mig.

mongoberta
0

Depends har jag provat och tycker inte att de va bra alls :/

[Evisen]
0

#2 Depends matta överlack kostade mig bara 9kr, så jag överlever om det inte är bra*l*.

adirf1
0

Vet att Gina tricot om inte annat har haft ett.. I övrigt tycker jag att deras lack är väldigt bra för de priset så kanske värt att testa?

[RidskoleRyttaren]
0

Okej, tack så mycket för alla svar! #1 Vart kan man köpa det från China Glaze?

[Evisen]
0

Jag hittade mitt på Kicks, men vet inte om de har kvar det. Jag vill gärna poängtera att det inte är det billigaste matta toplacket . Jag betalade 99:- för det.

[RidskoleRyttaren]
0

#6 Ska nog ta och kolla på Kicks nästa gång jag är där :)

4UbyU
2

Köpte mitt första matta överlack igår. Köpte H&M's och det kostade 29 kr tror jag. Jag har inte hunnit att testa det ännu.

SunsetValley
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett ifrån Color Club, vet inte riktigt om jag gillar det för det tar ganska lång tid innan det är helt torrt, men det kanske är så med alla matta överlack?

China Glaze Liquid Leather med Color Clubs matta överlack på ena halvan

Kram Linnèa

Besök min blogg

rustik charm-Kristina
2

Essie matt about you tycker jag är bäst.

Stay true stay you

Chamy
2

#10 Jag håller med, den är superbra!

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

JustMySelf
0

Avråder starkt från Depend, har dock inte testat något annat.

[RidskoleRyttaren]
0

#10 Finns topplacket från Essie på Kicks eller Åhléns?

johannamig
0

Jag har H&Ms topplack och tycker det funkar väldigt bra i tanke på sitt pris. Torkar snabbt, är billigt och det sitter bra.

JustMySelf
0

Han H&M ett matt topplack? Ska kolla efter det då 🙂

johannamig
0

Ja i en svart flaska. Köper den fin i en liten låda och allt.

JustMySelf
0

#16 Okej tack 😛

4UbyU
0

Är det någon som vet om det finns ett matt lack som gör att lagren av lack under torkar snabbt, dvs som Seche Vite gör om man vill ha blanka naglar?

-Idaoh-
0

Läste någonstans idag att om man inte vill köpa matt topplack så går det att koka upp vatten på spisen hemma och måla naglarna och hålla de sedan medans de torkar över vattenångorna för att de ska bli matta , någon som testat detta ?