Depend nagellack
Vad tycker ni om Depend nagellack?
Jag tycker dom är helt okej, dock är det ganska liten flaska (i alla fall de köper).
Är ny här inne på Naglar så visste inte riktigt vilken grupp 
Hälsningar Lurvas11
Jag gillar depends holografiska kollektion, men jag köper i princip aldrig depend i och med den lilla flaskan. Jag har ett par glitterlack och någon enstaka färg men annars föredrar jag flaskor på minst 13-15 ml för och få valuta för pengarna 
Jag äger bara ett enda Dependlack, ett armygrönt som jag gillar skarpt, både färg och formula. Annars är jag oftast inte överförtjust i Depends färgskalor och nyanser.
Något jag däremot använder lite flitigare är Depends beautylack som min syster äger, det tycker jag funkar bra. Även deras oljor och nagelbandskrämer tycker jag är helt okej för det billiga priset. 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
De nagellack jag har testat därifrån torkar riktigt långsamt de första gångerna och efter det har de inte torkat över huvud taget. Så jag gillar dem inte.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Tidigare har jag inte gillat dom alls, men på sista tiden har jag märkt att jag nästan bara köper dom :P haha.
Tycker dom är hellt ok numera. De med att det inte torkar har med att göra hur tjocka dina lager är och hur snabbt man tar på andra lagret. :) Har haft samma problem som #3 men har börjat lära mig hur jag ska göra nu :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Hade bara på ett enda tunt lager, så tunt att det var genomskinligt oftast, men det torkade ändå inte.
Okej, det låter ju lite mysko :/
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Det var dock ett antal år sedan nu. Jag har ju inte velat köpa några Depend efter det, så de kanske har blivit bättre efter det. Vad vet jag.
#7 Ok, ja de vet man ju inte..
/ J
#1 vad menar du med holografiskt lack?
#10 Wow verkigen snygg färg!!

Jag köper Depend ibland för att de är små och billiga. Man hinner använda upp det innan det blir för gammalt. Jag har aldrig tyckt att det torkar långsamt.
Riktigt snyggt!
>>>Malum domesticum<<<
Jag har köppt ett par nagelack från dom och första användningen från flaskan funkade väll okej men torkade långsamt och andra gången torkar det inte alls :/ lite synd för jag gillar deras färger men köper dom inte längre för jag vill kunna använda ett nagelack fler gr än 1.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Jag gillar många va färgerna från depend, men däremot klumpar de sig och blir "sega" och tjocka efter bara några gångers användning…. :/
Depends nagellack är jag inte så jätteförtjust i, men det finns en hel del snygga färger. Borsten är rund och liten, det är mycket bättre med en stor platt bortse, och flaskan är för liten. Men deras myrraholja och nagelbnadkräm tycker jag riktigt mycket om.
#14 Jag har aldrig varit med om att dom har klumpat sig, har en hel del depend just nu och det ena har jag haft i 2-3 år och det är inte klumpigt… (Jag gillar färgen och har inte hittat ett liknande igen, därför har jag kvar de) :P
/ J
#16 Fuskigt :( Mina blir allitd förstörda! :(
#17 Det är konstigt .. :/ Vet att nagellack kan bli trådiga, men det tyder på att dom är gamla så..
/ J
#18 kanske lyckas köpa de allra äldsta eller något? haha :P
#10 vart kan man då tag på det lacket? Kollade på Ica maxi vid depended och hittade inget liknande :-(
Använder nästan bara depend, men min bästaväns mamma jobbar där, så hon tar hem ibland när de har för mycket eller något, vet inte… vet bara att jag får gratis nagellack och att det håller relativt bra! Men du behöver ju ett överlack
Medarbetare på Skor iFokus
Jag har många depend lack , alla ifrån ½-3 år gamla och ingen torkar segt eller har blivit klumpiga :)
Jag är lite kluven när det kommer till depend. Jag gillar de små flaskorna och priset, jätte bra när jag ska köpa lack i en färg som jag bara använder i nailart och inte över hela nageln som tex gul. Men sedan tycker jag att många av lacken täcker dåligt, tex den svarta lacken tog mig tre strykningar innan den täckte ordentligt.
Jag använder mig bara av Depend och har bara bra erfarenhet av dem. Har några lack som har några år på nacken och funkar klockrent än.
Dock tyckte jag att de holografiska var tok för dyra för mig.
#21 Vilken lyx, nu är jag nästan lite avis på dig😉!