Är min blogg intressant att läsa?
Besök min blogg HÄR
Jag vill ha era åsikter nu! Vad tycker DU att jag ska skriva mer/mindre om osv. Är designen tydlig? Är bilderna dåliga? Jag tål kritik. Men försök att beskriva vad jag kan förbättra också.
Tass! Ska kolla in bloggen när jag har mer tid ;)
Jag tycker att din blogg är jätte bra. Läser den redan ;)
#2 Vad kul att höra 🙂
#2 Vad kul att höra 🙂
Ärligt talat har jag aldrig varit där så jag kan inte yttra mig. Men ska ta en titt efter "på spåret" ikväll.
**MVH Cerrolyn
Har uppdaterat designen lite nu, så gå in och kika 😉

Ja, din blogg är jättebra. Snygg och intressant. Fortsätt så. Du är duktig för att vara 15 år. Det verkar som om du lagt ner mycket jobb på den. Roligt att se alla bilder. Jag kommer nog att titta in igen. 🙂
>>>Malum domesticum<<<
#7 Åh vad kul att höra! Ja, jag lägger ner en del tid på bloggen varje dag, så det är kul att det syns. 🙂
Jätte fin! Kommer absolut börja följa. Känner mig inspirerad :)
Anna och taxen Max
😃
Jag följer den också redan :) Blir superinspirerad av dina naglar, speciellt dom med glitter i alla former. Enda negativa är väl kanske lite dålig uppdatering, jag vill ju bara se mer naglar! :))
#11 Vad kul att du gillar den! I vanliga fall uppdaterar jag den en gång om dagen, men nu har det varit så mycket med skolan och då har bloggen blivit lidande.
Ett tips är att följa den via Bloglovin så ser ni ju när jag gjort ett nytt inlägg! 😉