Must-haves
Vilka lack finns på er "måste-ha lista"? Kommande inköp/önskelista helt enkelt :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Skulle vilja ha ett av china glaze som kom förra året. Men i skrivandets stund kommer jag verkligen inte ihåg vad de hette.. så irriterande :@
Det är väl det jag vill ha mest :P Eller en utbildning inom nagel… :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Jag vill verkligen ha ett gellack, kan dock inte bestämma mig för vilken färg (/vilka färger).
Sen är jag väldigt sugen på ett holografiskt lack också :)
China Glaze - Eye candy collection heter de :D Mer specifikt är det Love Marilyn som jag vill ha men alla är underbara på sitt sätt :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Hittat en säljare på ebay som säljer massa billiga china glaze-lack, så där kommer många pengar gå åt när lönen kommer haha
Utöver det är det väl en UV-lampa jag ska köpa 
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
Jag vill verkligen ha OPIs nya kollektion i sammarbete med Mariah Carey! Kommer förmodligen köpa hem alla glitterlacken.. och några av de andra också
Förutom den kommer jag köpa hem Zoyas vårkollektion också..och förmodligen några andra jag inte kan låta bli 
Just nu ser min lista ut såhär:
Cirque - French roast
Essie - Mint candy apple
Essie - Cantaloupe
OPI - Java mauve-a
Eventuellt nya OPI - Stay the night som har liquid sand-formulan också… Är lite nyfiken på idén och gillar tonerna, men de swatches jag sett hittills ser inte så jättelockande ut haha. Vi får se!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vet inte riktigt vad det heter eller vilket märke det är men det där metallic färgade lacket är sååå snyggt:)
Spruca
Inget speciellt märke eller så är bestämd men lite olika Holo lack finns på min inköpslista!
#4 Någon du vill dela med dig av eller är det hemligt? 
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
När/om jag börjar med gelnaglar så SKA jag bara ha denna: UV-lampa 
/ J
Nagelförstäkare ska jag köpa på torsdag.
**MVH Cerrolyn
Opi - stay The night Isadora - mother of pearl eller ja, alla i den kollektionen förutom opal lockar. :3
Just nu står ett bra baslack/nagelförstärkare, ett bra topplack och holo-lack på min lista :)
Just nu försöker jag hitta ett bra matt topplack och så ska jag köpa ett OPI glitter nagellack när jag hittar något jag verkligen vill ha. Eventuellt kanske jag köper ett OPI Liquid Sand, jag kommer helt enkelt köpa något av dem så fort jag hittar ett lack jag fastnar för :)
Dem jag har på MÅSTE HA listan just nu är:
- Essie - Mint Candy Apple
- Essie - Bikini So Teeny
- OPI - I Teodora You
Kommer inte på några andra just nu ^^ Väntar på att få hem två av dem som jag redan beställt ;)
Vill ha:
Nars Adeltia och Orgasm
ett lack med stora, snygga gold flakes
Illamasqua Limited edition 'I'mperfection _Scarse
_Snygga nail stickers med spets