Naglar iFokus

Naglar

Etikettnagelbilder
Läst 4473 ggr
Paukku
0

Rockiga naglar?

Hjääälp mig :D ska på bandit kryssning på fredag och behöver inspiration till rockiga naglar hit me med bilder tack 😃

mongoberta
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild :P

mongoberta
1

En till :P

mongoberta
3

Och en till :P

elrud
3

Hoppar också in med tips :)

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se INSTAGRAM elvirarudback

elrud
2

En till :)

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se INSTAGRAM elvirarudback

Paukku
0

ooooh va fiiina tack tack 😃 nu om jag skulle hitta tid till att göra de innan fre kväll också! Har ju börjat göra fransförlängningar så det tar ju upp mycket utav tiden!

mongoberta
0

Åååh! Hur är det att göra fransar? Svårt? Sitter de bra?

Paukku
0

I LÖÖÖÖVE =) jag gick ju en utbildning nu i påskas och är fortfarande trainee mendet går snabbare och snabbare och det är sååå kul!!

mongoberta
0

Men va roligt! Jag ska ju gå nagelterapeututbildning nästa månad, men någon gång kanske man kan ge sig på de där med fransar! :)

Paukku
0

mongoberta du får komma till mig och prova 😉

Var noga med att välja utbidning sen så att det blir bra också! Finns så många skojare och hemmafixare, hehehe det går inte att jämföra med att göra naglar utan utbildning för med fransar kan det verkligen gå fel!

Jag tycker inte att det är svårt! Jag har ju fyllt på mina egna i ca 1 år och gör det var 4:e vecka och de har suttit jätte bra! De kunder som jag gjort på har också varit nöjda de flesta håller 3-4 veckor =)

mongoberta
0

Jag är lyckligt lottad med långa fransar redan, dessutom är min mascara min bästa vän, så jag ska nog inte ha fransförlängning, däremot har många av mina kunder frågat efter de :)

Det kan gå väldigt fel med naglar också ;)

-Idaoh-
0

Hoho va roligt att de va nån mer här på sidan som utbildar sig i fransförlängning :) Jag började min utbildning i november förra året , men har inte vågat mig på slutprovet än 😃

Paukku
0

vart går du idaoh :) jag känner mig inte redo för certifikat provet än men senast i slutet av sommaren ska jag bara klara av det! Lägga fransarna rätt är jag inte orolig för men att klara av ett visst antal under tidspress är läskigt 🙂

Jovisst kan det gå helt fel med naglar också!! Men det är läskigare med någons ögon! Tänk om man limmar ihop skitet liksom 😂 fast med rätt utbildning så är jag inte ett dugg oroad för det hihii!!

-Idaoh-
1

Går inne vid skanstull =)

Mitt rekord på 2 timmar är 75 fransar per öga , sjukt stolt hah 😃