Var köper ni penslar?
Var köper ni nagelgrejer såsom penslar osv?
Jag vill gärna handla i fysisk butik och inte handla på nätet. Var kan det finnas penslar och sånt? Såna supertunna penslar som man kan göra lite "nail art" med.
Det borde finnas bra penslar på panduro, om inte annat i affärer där de säljer warhammer och liknande 🙂
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
Har köpt jättebra penslar på ebay :)
Spruca
#1 Vad är warhammer för något?
#3 Det är ett fantasy figurspel där man målar sina egna figurer. Så är möjligt att de säljer penslar på såna ställen ^^
Jag har inga separat köpta penslar när jag gör nageldesigner men kan tänka mig att det går att köpa på de flesta pyssel- eller konstaffärer. Annars kan ställen som Clas Ohlsson ha sånt :)
Jag beställde penslar på fyndiq.se och tycker dom är kanon, billiga med :)
Ja precis, om du trycker på hälsa och skönhet så kommer det upp olika nagelkatogerier :)
#8 Hjälp, vad är dendär superduperstora/breda penseln till höger till för? Till naglarna behöver man ju snarare supertunna penslar? 😃
BTW! Hoppas någon kan svara snabbt! Tänkte nämligen gå till centrum och köpa ett par penslar idag! Ska det vara något särskilt material eller går det bra med vanliga målarpenslar till typ akvarellmålning?!
Det är en fan brush, googla på typ fan brush nail art så får du se ;)
Köp bara vanliga nailart penslar? Eller vad du nu är ute efter.
Om vanliga make-up penslar funkar så har ju KICKS en del penslar i sina butiker.
Annars kan du använda en gammal pensel från en tom nagellacksbehållare och klippa penseln i önskad storlek 🙂
Eller så kan du ta en gammal eye-liner pensel och tvätta med olivolja (olivolja funkar som sminkborttagning) och använda 😃
:D jag köpte mina på topshop i London