Den som har lite pengar över
Ja den som har lite pengar över kan ju köpa de nya lacket som finns på marknaden :P Men skynda er , de finns bara i 5 ex ;) Men precis som jag står ni nog över ;)
Ni kan läsa om de här: LYXIGT
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
jag passar
Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.
Jag är en medis på Barnens iFokus.
Undrar om de som köper det vågar använda det eller låter den dyrbara flaskan förbli oöppnad?:P
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Ellerhur :P Men de är ju säkerligen diamanterna man betalar för :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Antingen köper man säkert det som något sorts samlarobjekt att skryta över och då vågar man väl inte öppna flaskan? Även om det är för flaskans skull så är det säkert mer värt komplett och oöppnat. Eller så köper man det för att skryta över att man har världens dyraste naglar:P Haha, men som sagt. Vågar de använda lacket?XD
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Haha. Ja de är ju nog värt som mest oöppnat :P
Nej man öppnar de nog inte :P
/ J
Jag vet varför man köper en såndär! "Bara för att!" Eller "Bara för att jag kan!"
HaHa, och jag som alltid har tyckt att OPI är så himla dyrt xD Detta fick mig att tänka om…
Spruca